2012.09.20.
23:59

PollyPuppy

Uj helyen a PollyBlog!

Mivel a Polly honlapon már-már követhetetlen lett a blog elrendezése, kényelmi szempontból átköltöztettem ide:) Ráadásul nagyon régen született az előző bejegyzés, ezért sok minden lemaradt amit szerettem volna megörökíteni. Viszont gőzerővel beindult a kutyaruha méretere gyártás, a kezeslábasokkal való kísérletezés, és a nyári évszakok véget értével a vízálló anyagok felkutatása is sok időmet veszi el.

pollyka nyaral.png

Új helyen a PollyBlog

Na de ugorjunk csak vissza a közelmúltba, egész pontosan Pollyka első nyaralásához. A vonatozás izgalmai után a Balatoni nyaralós ház kertje és az öt év körüli gyerekek társasága tovább fokozták kiskutyám boldogságérzetét. Ott minden megvolt körülötte amit csak szeret, nyüzsgés és élet, szaladgálás a kertben, e mellett a kertnek még egy nagyon hasznos funkciója volt amire csak akkor jöttem rá amikor hazaérkeztünk. Rengeteget járkáltunk napközben, mindenhova jött velünk a strandra, ide-oda, este egy kis kiruccanásra. Sokkal jobban viselte a tömeget mint azt gondoltam volna, és gyorsan hozzászokott az őt körülvevő megnövekedett számú ingerekre. Mindezek ellenére azért sehol nem engedtem el, a kertben néha igen, de ott is inkább az öt méteres automata póráz biztonságában hagytam garázdálkodni.

Az első Balatoni fürdés után teljesen be volt gőzölve, pont úgy ahogyan itthon is őrjöngve szokott szaladgálni fürdés után, nagyon élvezte.!A déli part egy szabad strandjára jártunk ahol olyan sekély volt a víz, hogy még az ő kicsike kis teste is kilógott eleinte belőle, és finom szinte homokos volt a talaj ( lásd a képen:). Nagyon kíváncsian vártam azt a helyzetet, amibe elkerülhetetlenül végül saját maga sétált bele, hogy addig szaladgált boldogan össze-vissza a vízbe mígnem egyszer csak azon kapta magát hogy a lába már nem ér le!:) Azt tudtam, hogy imádja a vizet, hiszen itthon minden estben be akarja könyörögni magát a kádba ha valaki tusol vagy fürdik, de az úszással nem tudtam hogyan is lesz...Olyan ügyes volt, nem is pánikolt be, egyszerűen csak úszott, úszkált, mintha ez lenne a világ legtermészetesebb dolga, bár neki az is:) Hát az első fürdést követően akármikor a víz közelébe mentünk vadul el kezdett húzni felé, szerintem ha tehette volna egész nap ott pancsolt volna bent. Egyik nap még vízi-biciklizni is elmentünk, de kisvártatva ott kellett hagynunk a társaságot mert nagyon remegett. Aki olvasta a blog bejegyzéseit az tudja, hogy van egy megalapozott elméletem arról hogy Pollyka tengeribeteg, ezért inkább megkíméltem szegényt a további rosszulléttől és a partra vittem. A másik érdekes dolog  a hőmérséklet volt. A levegő nagyon meleg, szinte hőség volt emberi mértékkel, a víz sem volt hideg, de mivel az ő teste alapból melegebb vizesen nagyon hamar fázni kezdett, főleg ha a szél is fújni kezdett.

Összességében nagyon boldog kis nyaralása volt, és végül de nem utolsó sorban a kertnek köszönhetően a szobatisztaságra vezető útra is ott lépett! Minden reggel korán keltünk, az első dolog volt a kert meglátogatása ahogy magamhoz tértem. Ezen felül egész nap a szabadban voltunk, nem okozott gondot és nem kellett várnia neki az alkalomra egész nap fűre pisilhetett. Ez a tendencia szerencsére itthon is folytatódott, és egy hétre rá hogy hazajöttünk szinte teljesen szobatiszta lett. Nem csoda, hiszen ő egy kis zsenike:) Extrém esetekben megfelejtkezik magáról de nem lehet okom panaszra, lassan jöhet a padlószőnyeg!

Szólj hozzá!

Címkék: Polly Augusztus

A bejegyzés trackback címe:

https://pollypuppy.blog.hu/api/trackback/id/tr564791564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása