2012.09.12.
20:30

PollyPuppy

A Blog Születése

Ezen a nyáron a Polly blog születése mellett egy kutyaruha ajánló oldalt is készítettem, ezek mind Polly kutyus (teljes nevén Fantasztikus Polly ) érkezésének köszönhetőek. A mellet hogy kiskutyám a ruhák modellje lesz ha felnő elhatároztam, hogy kis kalandjait a Polly Blog oldalain fogom megörökíteni.

A Polly Blog Születése


Eredetileg a ruhaajánló oldalam és a blog ugyan azon a honlapon futott párhuzamosan, de idővel áttekinthetetlen lett a blog része ezért átköltöztettem ide:)

A fajtáját tekintve Polly a Bichon Havanese kutyák családjába tartozik, szőre színe pedig méltán tükrözi származását: fehér - sable bundáját havannai szivar színű csíkok díszítik.
2012 Április közepén született, én hat hetes korában találkoztam vele először. Ezután még két hetet kellett várnom, ami mondanom sem kell akkor nagyon hosszúnak tűnt, hogy hazahozhassam a kis szörnyecskét.
Természetét tekintve úgy tűnik igazán értelmes sőt, meglepően okos és szeretetre vágyó kis teremtés, aki szeret mindig a gazdája közelében lenni. Kinézetre pedig igazi kislány:)

DSC02203.JPG

Szólj hozzá!

Címkék: Polly Június

A bejegyzés trackback címe:

https://pollypuppy.blog.hu/api/trackback/id/tr714772859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása